برای روحم ...

روح من در جهت تازه اشیا جاری است 🍀 روح من گاهی از شوق ... :))

روح من در جهت تازه اشیا جاری است 🍀 روح من گاهی از شوق ... :))

برای روحم ...

من آموخته ام
به خود گوش فرا دهم


پیام های کوتاه
  • ۲۶ آبان ۹۱ , ۱۹:۲۲
    f1
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۲۶ آبان ۹۱ ، ۱۹:۲۲ f1

f1

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۲۲ ب.ظ

این وبلاگو تازه ساختم،شانس داشتم که بعد4روز برام دعوتنامه رسید :-) والان خیلی راضی ام ازامکانات عالی وبلاگ.
عنوان وبلاگمو فریادوسکوت گذاشتم ،چون گاهی سکوت ازهرفریادی رساتره...
*خوش اومدید به وبلاگم* :-)

۹۱/۰۸/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی